onsdag 19 mars 2008

Don't tell them, they'll only drink your tears



Om jag vore lika känd som Norah Jones så skulle det finnas massa fina bilder på mej på google.
För ett år sen fanns det en bild på mej på Google, ingen fin men den fanns där iallafall.

Åh vad jag börjar tröttna på det här...sitta här precis som igår iförrgår i förrförrgår... enda skillnaden är datumet. 17,18,19....




Hörrenini, jag vill gå ut o springa, cykla eller åka inlines vad som helst, inte sitta här.


Till maxi, köpa något gott. Sura remmar, jag önskar att jag kunde sjunga som Norah Jones.
Oj jag är ju bäst på att byta samtalsämne, men jag tänker mycket emellan sen skriver jag och trot att ni hängt med i mina tankar..lika bra.
Jag är för ung för att kunna säga "för länge sen"
Det känns för länge sen, om 10 år är det för länge sen. Nu är det bara gojs.
Gojs är väl inget ord men... om man vill att ska vara ett ord... så är det ett ord.


Det är kul att kunna se in i grannarnas hus, fett roligt må jag säga. Undra vad dom säger, vad dom vill, vad dom gör, vart dom har varit, vart dom ska, vart dom kommer hamna.
Inte stanna här i Åbytorp va? tråkigt jag sticker så fort jag får chansen.
jag tänker studera i Östersund, till vadå jag kan ju inget haha, äsch jag ska bli känd,..


Inga kommentarer: